What you see is What you get

fakeout-composite-breezesIedereen kent de reclames wel in de reisbrochures, mooie stranden, schone kamers en natuurlijk een fantastisch uitzicht. Maar meestal is de waarheid op lokatie toch net iets anders dan dat je jezelf had voorgesteld.

Op welke manier kun je de verwachtingen van de klant het beste managen en wanneer speel je op de klant in? Doormiddel van social media is er een heel hoog maak en kraak gehalten. Op het moment dat er iets niet goed gaat of 1 klant is niet tevreden over het product dat hij heeft besteld, is er zo een Twitter, Facebook of ander social media bericht aangewijd om de rest van de wereld te vertellen dat het product niet aan de verwachtingen voldoet.
Maar hoe kom je nu goed in contact met je klanten? Hoe kun je er voorzorgen dat de berichten die worden verspreid in de hand worden gehouden? Samen met de klant moeten we proberen een goed product weg te zetten maar ook je imago op het internet te maken.

Het belangrijkste is in mijn ogen dat je de klant geeft wat je ze ook daadwerkelijk voorschotelt. What you see is what you get is de slogan die belangrijk is voor Witteboorden.nl. Simpel maar eenvoudig, duidelijk en snel.

Geef een reactie