Starten gaat niet altijd over rozen.

ambassadeur

Ik ken bedrijven die eerst een nieuw product in de markt zetten en dan pas na herhaaldelijk veel klachten en opmerkingen te hebben ontvangen het product verder gaan optimaliseren.
Bas en ik hebben een andere filosofie en volgen dan ook een andere route. Wij willen direct kwalitatief het beste duurzame product in haar markt neer zetten, maar gelijkertijd ook met een opvallende verpakking en een kloppend verhaal er achter. Dit alles staat weer los van de website, die op verschillende manieren de drijvende kracht achter het bedrijf moet worden.

Door dit pad te volgen, willen we nog weleens uitkomen op het traject 'de ontwikkeling van een Rolls Royce met gouden deurhendels', met als gevolg dat wij een pain-in-the-ass kunnen zijn voor onze leveranciers. Hierdoor hebben wij enige vertraging opgelopen en is onze Go Live datum niet haalbaar. Dit hoort waarschijnlijk bij het starten van een onderneming. Als alles eenmaal staat, dan moet het verder als een trein gaan lopen, daar gaan we vanuit! We verwachten snel weer met een update te kunnen komen, dus houd daarom deze site goed in de gaten voor meer actueel nieuws over Witteboorden.

Geef een reactie