Speciaal voor mannen: focus en eenvoud

Volgens mij hebben wij in het verleden weleens geroepen dat de webshop van Witteboorden zich zal richten op mannen volgens het principe "what you is what you get”. Bij deze uitspraak horen nog een paar andere belangrijke kreten, die relevant zijn voor onze toekomstige webshop en dat zijn: focus, niche en eenvoud. Onze webshop voor mannen zal gericht zijn op slechts één product met een paar varianten. That's it! We willen keuzestress voorkomen. Wij geloven dat mannen niet teveel keus willen hebben. Soms sta je in een webshop voor een digitaal rek met allemaal dezelfde soort producten of varianten erop. Om gek van te worden! Te veel keuzes! Waarom? De hersenen van mannen zijn hier helemaal niet op ingespeeld. Daarom hebben wij besloten om te gaan voor focus met een beperkte keuze. We hopen dat nen straks naar onze webshop, komen, omdat ze weten dat ze voor dat ene product bij ons moeten zijn. Een uniek voorbeeld van focus is de deze week geopende iPad store door Dixons in Hoog Catharijne. Echt een winkel voor mannen! Er worden uitsluitend iPads en de benodigde accesoires verkocht. Eigenlijk zouden er veel meer van dit soort specialisten voor mannen moeten zijn! Anyway, nu we het toch over iPads hebben, wil ik jullie dit prachtige filmpje over een bejaarde man niet laten ontgaan. Helaas is de beste man onlangs overleden…