@Rutgerbetlem over productenabonnementen

Gisteren stond er op FDYE een goed artikel van Rutger Betlem over de groeiende trend van abonneediensten. In februari besprak Forbes ook al het fenomeen productenabonnementen. In de VS is dit ook wel bekend als subscription economies (subcoms). Ondanks een paar mitsen en maren bevestigen beide artikels wat wij al een tijd voor ogen hebben en wat wellicht al een beetje bekend is. Witteboorden gaat zich ook richten op abonneediensten. Betlem bespreekt in zijn artikel 3 varianten waar een subcom zich op kan richten:

1.Keuzestress
2.Proefpakket
3.Gemak

Wij gaan voor gemak. We geloven dat steeds meer consumenten kiezen voor gemak. Vrije tijd wordt steeds schaarser en dus belangrijker voor de consument. Een abonneedienst met de focus op gemak sluit hier dan ook goed op aan. Online bestellen is al een vorm van gemak. Je kan dit immers op elk moment dat het jou uitkomt, maar een productenabonnement gaat een stapje verder. Je bestelt het product eenmalig en de rest volgt automatisch. Het leveren van kwaliteit en vertrouwen zijn hierbij erg belangrijk.

Als het allemaal mee zit, kunnen jullie vanaf mei bij ons een abonnement afsluiten.

Uiteraard bieden wij ook de mogelijkheid om eerst onze kwaliteit te testen…

@RutgerN: Neem tzt een kijkje en geef je visie! Mocht je vragen hebben, dan kan je ons uiteraard benaderen!
Bas@witteboorden.nl

Geef een reactie