Modebewuste man koopt steeds meer online

Goed nieuws voor Witteboorden! Het is nu officieel! Jullie mannen kopen steeds meer kleding online! Volgens Businessweek zijn mannen de sterk stijgende kopergroep online. En ik maar denken dat we ons misschien op de vrouwelijke kopers moeten richten. Ik kan dus het onlangs gekochte boek ‘Miss Marketing’ in de prullenbak gooien... Dat mannen modebewuster worden, zie je ook wel in het Nederlandse straatbeeld. Kijk eens naar de mannen om je heen? Ze lopen er steeds fatsoenlijker bij. Nu nog een mooi wit T-shirt onder dat overhemd ;-)

Volgens Businessweek houden mannen net als vrouwen ook van mode. De man wil er ook goed uitzien en mooie kleding is daarbij een must. Alleen staat de wijze van hoe vrouwen shoppen ons niet aan. Als ik Businessweek moet geloven, hebben wij mannen geen zin om uren door een drukke winkelstraat te slenteren. Herkenbaar? Voor mij wel. Wij spelen hier op in met ons T-shirt abonnement, maar een ander leuk voorbeeld is Piet Zoomers. Piet Zoomers heeft onlangs een modewinkel bij mij om de hoek geopend in Den Bosch. Een hele mooie kledingwinkel waar de modebewuste man zeker kan slagen. De winkel heeft een hele mooie lifestyle uitstraling. De collectie vind ik nog een beetje te doorsnee. Wat ik echt te gek vind, is het Piet Zoomers café die er naast zit. Ideaal voor de modebewuste man die uitgeshopt is en wil bijkomen bij een goed glas wijn, terwijl zijn partner nog druk voor de spiegel staat!

Geef een reactie