Interactie met de klant

asicsEen paar weken geleden hadden wij al een artikel op Witteboorden.nl over de interactie met de klant. Nu hebben we nog een mooi voorbeeld gevonden waar de interactie met de klant belangrijk is. Het schoenenmerk Asics heeft aan het begin van de New York Marathon mensen uitgedaagd om te kijken of ze net zo snel konden lopen als een marathon loper. Doormiddel van een interactieve wand met allemaal beeldschermen was het mogelijk om naast de langeafstandsloper Ryan Hall te rennen.

Er werd afgeteld en Ryan kwam dan langs de zijkant voorbij rennen. Buiten dat het een oneerlijke start is, want Ryan rent al en de meeste mensen moeten uit stilstand vertrekken, is dit wel een mooi voorbeeld van interactie met de klant. De klant krijgt hierdoor het gevoel hoe snel de topklasse lopen en daarnaast zit er ook nog competitie in.

Witteboorden probeert ook op verschillende manieren interactie met de klant mogelijk te maken. Een voorbeeld daarvan is natuurlijk deze blog, waar wij iedereen de mogelijkheid geven om onder iedere post een reactie te plaatsen. Misschien een kleine stap richting interactie met de klant, maar wel een belangrijke.

Doordat we sinds kort een nieuwe koppeling hebben gemaakt, kun je nu ook met je eigen Facebook of Hotmail account een reactie geven op de website. Nog makkelijker en sneller konden we het niet maken!