Het gaat niet om wat je roept, het gaat er om hoe je het roept

cor-molenaarAfgelopen week ben ik op bezoek geweest bij een seminar van Cor Molenaar. Het licht in de duisternis voor menig retailer die langzaam maar zeker richting de afgrond afglijdt. In zijn visie is menig retailer op dit moment een visser. Hij doet op zijn gemakje s'ochtends zijn zaak open. Zet de lichten aan en wacht af wat de toekomst gaat brengen.

Wij als Witteboorden.nl hebben lang genoeg langs de kant zitten te vissen. Nu wordt het tijd voor actie in de taxi. Van visser moet je omgevormd worden naar een jager. Iemand die op jacht gaat naar zijn klanten en gaat zoeken naar waar het juiste contact moment is. In deze strijd zijn wij nu ook verwikkeld. Langzaam maar zeker komt het moment van live gaan steeds dichterbij. Na 2 stappen naar voren, 1 stap terug gaat het nu echt spannend worden.

Stil zitten op de stoel is voorbij en er moeten echt spijkers met koppen worden geslagen. Alleen waar liggen de spijkers? Daar heeft Cor mij wel een mooie visie opgegeven. Een filmpje wat tijdens zijn presentatie naar voren kwam is misschien nog wel het meeste blijven hangen.

Of wij nu roepen dat:

  • Wij gratis thuisbezorgen
  • Zorgen voor geen keuze stress
  • Wij geen parkeerautomaten hebben
  • 24/7 open zijn
  • Je aankoop een beleving is

of nog tienduizend andere redenen waarom je bij ons moet kopen.

Het gaat maar om één ding en dat is hoe je het verteld.

Geef een reactie