Een blije klant telt bij Witteboorden.nl voor 2

Sinds we bezig zijn met Witteboorden.nl om onze biologische witte t-shirts te verkopen, hebben we als doelstelling onze klanten te laten lachen. Ze moeten al blij worden op het moment dat ons pakketje bij hun thuis wordt afgeleverd. Onze productverpakking is een belevenis op zich. Niet bij elke klant vallen alle details gelijk op. Zo was er een klant die 5 weken na ontvangst van zijn pakketje een e-mail stuurde waarin hij aangaf hoe leuk hij de verpakking vond. Net een cadeautje! Ik vertel niet wat het is, want dan is de verassing er af... ;-) Ervaar het zelf!

Om onze klant tevredenheid op een hoog pijl te houden, doen we steekproefsgewijs na een aantal bestellingen een belrondje. Het gaat om verschillende klanten die al enkele weken in ons witte T-shirts rondlopen en die bellen wij zelf na. De meeste klanten klinken heel verbaast aan de telefoon als ze worden gebeld door een webshop. Maar voor ons is dit het belangrijkste wat er is.

Wij als Witteboorden.nl willen graag weten wat de klant van ons product vind. Hoe kijkt hij tegen onze service aan? Is hij bereid om in de toekomst hetzelfde product weer bij ons te bestellen? Door inzicht te krijgen in hoe klanten over onze witte T-shirts denken, proberen wij onze service daar nog beter op af te stemmen. Zo snijdt het mes aan twee kanten, een blije klant en wij hebben een goed product.

Geef een reactie