Abonnementen gaan als een tierelier…

abonnementen_pakjesDe populariteit van online abonnementen kopen neemt flink toe. En niet alleen in Europa. Ook Azië heeft de online maandelijkse boxen ontdekt. Zij zijn massaal gevallen voor de abonnementen van Bellabox. Dit is een Australische firma die vorig jaar ruim 60,000 beauty boxes via een abonnement hebben verstuurd. Kijk dat zijn nog eens aantallen! Schijnbaar geloven meerdere mensen in een business model gebaseerd op abonnementen. Bellabox heeft recentelijk ruim 1 miljoen Euro aan investeringen binnen gehaald voor verder uitbreiding. Hmm… Misschien moeten wij onze witte T-shirts dan toch maar een stuk korter maken, zodat ze beter geschikt zijn voor de Aziatische consument? Ook in Europa wordt er volop geïnvesteerd in dit verdienmodel. De grote mannen achter Zalando hebben de afgelopen jaar ook flink geïnvesteerd in het abonnementen verdienmodel. Hun Rocket Internet zit namelijk aan de touwtjes van Glossybox. Zo heeft Glossybox vorig jaar haar 2 miljoenste box verscheept en dat in 1,5 jaar tijd. Een hele, hele grote droom van ons. Snel uitgerekend, zou dat ons in 1,5 jaar tijd een omzet van ruim 60 miljoen hebben opgeleverd?! Dromen is soms heel fijn, maar we blijven realistisch!

Het geeft in ieder geval een goed gevoel dat consumenten steeds vaker de voordelen van online abonnementen ontdekken:

-       Gemak

-       Niet meer nadenken

-       Nooit meer misgrijpen

-       Altijd voor voorzien van verse shirts

-       Geen extreme verplichtingen

 

Abonnementen online

Geef een reactie