Abonnementen en Sprout Challengerday 2013

Vandaag vond weer de jaarlijkse Sprout Challengerday plaats. Tijdens dit event is Nederland's meest innovatieve, tegendraadse onderneming gekozen. Online abonnementen diensten waren dit jaar ook in de Sprout Challenger 50 vertegenwoordigd! Vorig jaar had Curated.nl een eervolle vermelding. Dit jaar stonden de abonnementendiensten van Supergoods.nl en Boldking.com in de lijst. Echter, Snappcar heeft gewonnen. Overigens een terechte winnaar!

Boldking

Het is dat ik een hekel heb aan scheren, maar anders was Boldking zeker mijn favoriet. Weg met die veel te dure scheermesjes van Gillette Mach 3! Boldking heeft haar eigen merk op de markt gezet. Geen Franse scheermesjes met veel te dure sponsorcontracten. Nee, gewoon een abonnement op Deutsche gründlichkeit! Afhankelijk van je baardgroei kan je kiezen uit verschillende abonnementen. De prijs is prima en de dienst is laagdrempelig, doordat je het a-la-minute kunt opzeggen. Wellicht had het abonnement nog goedkoper gekund wanneer de mesjes niet in zo'n mooie verpakking worden verstuurd. Ach het oog wil ook wat!

Supergoods

De andere abonnementen aanbieder in de Sprout lijst is Supergoods.nl. Zij gaan abonnementen introduceren met een goed moraal. Neem je een abonnement bij hun af, dan gaat de winst 100% naar een goed doel. Het moeten dus super allerdaagse producten worden. Supergoods zit nog in een opstartende fase met beperkte super producten, maar de start is er! Leuk initiatief, maar voorlopig heb ik er nog niets aan. Ik behoor niet tot de doelgroep van super tampons…

Dichter bij huis ga ik misschien een abonnement nemen op een wekelijks biologisch groente pakketje nemen voor 7,50 euro per week.

Boldking

Geef een reactie